داستان ما

سلام!

به سایت هومورک خوش آمدید.

احتمالا دنبال ست رختخواب الیاف طبیعی با رنگ‌بندی متنوع می‌گشتید که به این‌جا رسیدید. ما مجموعه‌ی هومورک هستیم و اینجاییم تا به این نیاز شما پاسخ دهیم.
داستان راه‌اندازی هومورک هم از همینجا شروع شد؛ ما هم مثل شما دنبال ست رختخواب باکیفیت، زیبا، خوشرنگ، سبک، جنس الیاف طبیعی و مقرون به صرفه بودیم. مصمم بودیم تا بهترین گزینه را پیدا کنیم، چرا که به قول معروف :"sleep well to live well." یا به عبارتی "خواب راحت؛ زندگی راحت".
تحقیق و جستجومان را شروع کردیم. مواردی پیدا کردیم، ولی هیچ‌کدام در برگیرنده همه‌ی جنبه‌های مورد نظر ما نبود؛ یا کیفیت مورد نظر را نداشتند، یا الیاف طبیعی نبودند، یا رنگ‌بندی محدودی داشتند و یا اینکه قیمتشان بسیار بالا بود. همینجا بود که متوجه این خلل در بازار شدیم و برند هومورک را برای پاسخ به این نیاز تاسیس کردیم.
قطعا افرادی مثل ما کم نیستند که به دنبال رختخواب ساده، خوشرنگ، با کیفیت و قابلیت شست و شوی بالا، مقرون به صرفه، پایدار و دوستدار طبیعت باشند. ما در هومورک این مسیر را برای کسانی مثل خودمان آسان کردیم و محصولاتی عرضه می‌کنیم که به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود و در استفاده و شست و شو پایدار و باکیفیت باقی می‌ماند.
محصولات ما پالت رنگی منحصربه‌فرد و متنوعی دارد و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. این محصولات از الیاف طبیعی و با سلیقه‌ی مشتری تهیه و تولید می‌شود.
هومورک، ست رختخواب چشمگیری را در اتاق خواب شما به نمایش می‌گذارد که ترکیبی از طرح‌ها و‌ رنگ‌های متنوع در کنار یکدیگر است؛ از رنگ‌های آکسان و تند (مثل رنگ‌ کهربایی) گرفته تا رنگ‌های ملایم و مینیمال (مثل رنگ‌های طوسی طوفانی و ویسپر) که حال و هوایی متفاوت ایجاد می کنند. هومورک این دامنه انتخاب را برای شما فراهم کرده است.
ما مطمئنیم اگر یک بار از محصولات هومورک استفاده کنید تا همیشه مشتری ما خواهید شد، پس در انتخاب تردید نکنید و یکبار محصولات ما را امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *