یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است در خرید رختخواب ذهن شما را مشغول کند این است که؛ آیا یک ست کامل بخرم یا تکه ها را به صورت جداگانه خریداری کنم؟ ما در اینجا چند مورد از مزایای هر روش را ذکر کردیم تا بتوانید خرید راحت تری داشته باشید.
اول از همه باید بدانید ست کامل شامل چه مواردی است؛ یک ست کامل شامل تکه های ضروری یک رختخواب می‌شود:
 1- دو عدد روبالشتی برای بالشت‌ها،
2- یک روتشکی کشدار  که تشک شما را می‌پوشاند و
3- یک کاور لحاف که لحاف یا پتو داخل آن می‌رود.
خرید ست کامل:
خرید ست کامل کار بی‌دردسری به نظر می‌رسد؛ یک بار برای همیشه تصمیم می‌گیرید و از بین گزینه های پیشنهادی انتخاب می‌کنید تا تمام تکه‌هایی را که برای رختخواب نیاز دارید تهیه کنید.
خرید تکه‌ها به صورت جداگانه:
حق انتخاب بیشتر: اما اکثرا ترجیح می‌دهند که تکه ها را به صورت جداگانه سفارش دهند؛ زیرا حق انتخاب بیشتری از نظر ترکیب رنگ و مدل دارند و می‌توانند رختخواب خود را آن طور که دوست دارند بچینند.
خرید مقرون به صرفه: این روش از نظر پرداخت هزینه نیز مقرون به صرفه به نظر می‌رسد؛ چرا که تکه‌های مختلف را می‌توان در بازه‌های زمانی متفاوت خریداری کرد. از طرفی اگر یک تکه خراب، پاره یا بلااستفاده شد، امکان جایگزین کردن وجود دارد.
تنوع بیشتر: همچنین می توانید با تغییر یا اضافه کردن فقط یک تکه (مثلا روبالشتی‌ها) ترکیب رنگ جدیدی در فضا به وجود آورید و با صرف هزینه کمتر حال و هوای متنوع و متفاوتی در اتاق خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *